Firmowy Snapchat

Coraz częściej firmy prowadzą również Snapchata, który pozwala na kontaktowanie się ze swoimi klientami czy fanami, którzy lubią podglądać jak wyglądają normalne firmowe dni. Ważne jest to, aby codziennie coś wstawiać co najmniej rano i wieczorem, żeby nie utworzyć konta i nic nie wstawiać przez miesiąc.

Wiele kont firmowych kont udostępnia krótkie filmiki, które można oglądać przez 24h, gdzie użytkownicy mogą zrobić screenshoty, które mogą wysyłać innym użytkownikom. Zazwyczaj screenshoty zapisują się galerii, przez co można wstawiać również na innych portalach społecznościowych, przez co firma zyskuje zasięg, a to wiąże się z pozyskaniem nowych klientów.

Firmowy Snapchat powinien mieć w nazwie użytkownika nazwę firmy albo też imię i nazwisko przedstawiciela firmy, ewentualnie wariacje imienia i nazwiska, przez co łatwiej znaleźć taką osobę w firmie czy też kierownik firmy może się zorientować komu można powierzyć zadanie reklamowania firmy na innych portalach społecznościowych.