Jak zrobić dobrą stronę firmową?

Dobra strona internetowa powinna się charakteryzować możliwością otwierania jej z każdego urządzenia, czyli musi być stroną responsywną. Strona firmowa powinna mieć kolory takie aby nawiązywały albo do logo albo do kolorów, które są przypisane do danej branży.

Strona internetowa powinna mieć określoną rozdzielczość, przez co z łatwością można otworzyć daną stronę na telefonie, tablecie, PC czy laptopie. Często do funkcji stron można dodać tłumacz, który będzie tłumaczyć stronę na przykład na język angielski, przez co osoby z innych krajów mogą przeczytać dane artykuły w innym języku.

Stronę wzbogacają zdjęcia, a także można dodać video, które sami robimy albo wklejamy link z serwisów udostępniających wideo. Warto dołączyć zakładkę o nas i podczepić wszystkie firmowe social media oraz oznaczyć miejsce biura, przez co łatwiej wyznaczyć trasę i dojechać na miejsce.

Social media powodują, że klient zyskuje więcej zaufania do danej firmy, ponieważ widzi że nie boi się kontaktu ze swoimi klientami, a brak numeru czy maila powoduje, że klient nie będzie chciał od nas nic kupić ze względu na to, ze powstają tak zwane firmy krzaki, które oszukują  klientów.